Fantastisk jubileumshelg!

Siste helga i januar feira vi 10-årsjubileum i Norkirken. Det ble noen fantastiske dager. Et av høydepunktene var familiefesten på lørdag formiddag i Knarvik senter. Det ble delt ut nesten 800 gratis vafler, og på scenen gikk underholdningen fra høydepunkt til høydepunkt, med topp artister og utøvere.

Tweenteam i aksjon.

Feiringa startet på fredag kveld med “Sammen i lovsang” på folkehøgskulen. Ingelin Reigstad Norheim og May Sissel Rismyhr Jansen ledet oss gjennom en herlig lovsangskveld, og Einar Ekerhovd talte utfordrende og sterkt om å leve med ut-fokus sammen med Jesus i hverdagen.

Ingelin Reigstad Norheim

På lørdagens familiefest i Knarvik senter var det en super stemning. Vi hadde stand med info om Norkirken og utdeling av gratis vafler. På scena i senteret fikk vi super underholdning av Ruben Gatzki med sine utrolige tryllekunster, Hildegunn, Ingelin og Torjus med sanger fra “Jordbærhagen,” og Norkirkens Tweenteam med et herlig sang og musikk-show.

På søndag formiddag hadde vi jubileumsstorsamling på folkehøgskolen. Storstova på folkehøgskolen var fylt med feststemte mennesker i alle aldre. Ca. 260 mennesker var med på storsamlinga, som ble et verdig punktum på ei fantastisk jubileumshelg. Etter storsamlinga var det kakefest, med kaker i alle variasjoner. Kjempestemning!

Vi vil berømme alle frivillige medarbeidere som bidro til å gjøre denne helga til en nydelig jubileumsfeiring for Norkirken Nordhordland. Tusen takk!