Storsamling med bønnevandring, aktiviteter og middag

Søndag 23. februar blir det Storsamling med bønnevandring i Meland Aktiv. Det blir en samling for både barn og voksne. Vi vil legge til rette for en familiedag, med felles storsamling, kirkekaffe med kaker, saft, kaffe og te, aktiviteter i hallen etter kirkekaffen, og vi avslutter samlingen med felles middag i foajeen.

Bønnevandring.

Storsamlingen starter som vanlig kl. 11:00. Det blir lovsang v/Henning Iversen med team, og andakt ved Arne Johan Sæle. Etterpå blir det bønnevandring med mange ulike stasjoner. Bøønnevandringen avsluttes ca. kl. 12.30.

Etter bønnevandringa i kultursalen blir det kirkekaffe i foajeen. Kl. 13:00 legger vi tilrette for aktiviteter i hallen. De som ønsker det kan også ta en tur i området. Klokka 14:15 inviterer vi til felles middag i foajeen. Det blir servert lapskaus. Middagen koster kr. 30,- for stor porsjon og kr. 20,- for liten porsjon. Familiepris kr. 100,-. OBS! Det er påmelding til middagen. Send påmelding til Norkirken: arve@norkirken-nh.no

Påmeldingsfrist til middag: