Sammen i Lovsang

Torsdag 13. mars blir det Sammen i Lovsang på Frekhaug bedehus kl. 19:30. Vi håper mange folk, fra ulike menigheter og lag, vil komme og bli med på denne fellesskapskvelden, der fokus vil være på lovsang, bønn og tilbedelse.

Det er Anne Hilde og Arve Reigstad med team som leder forsamlingen i lovsang denne kvelden, og de vil også synge sanger fra eget repertoar for forsamlingen.

Varmt velkommen til alle!Det vil også bli lagt til rette for bønn og forbønn underveis i programmet. Det blir også mulighet å dele budskap og vitnesbyrd.

Frekhaug Indremisjon har nylig investert i nytt lydanlegg og nytt flygel. Dette vil vi i Norkirken markere denne kvelden. Vi gleder oss over at det satses midler på tilrettelegging av sang og musikk i forsamlingene, og stor takk til Indremisjonen som investerer på denne måten!

Kom og ta del i denne opplevelsen, og bli med på felles tilbedelse av vår store Gud og Far!