Svein Høysæther

Pinsefest på Frekhaug

Svein Høysæther2. pinsedag, mandag 9. juni, inviterer vi til felles pinsefest for Norkirken Nordhordland, Norkirken Bergen og alle Normisjons foreninger i regionen. Festen starter med storsamling i storstova på Nordhordland Folkehøgskule kl. 11:00. Vi fortsetter med sosial samling, med leiker, aktiviteter, medbrakt mat og kaffi etter storsamlinga. Europamisjon er tema for dagen, og det blir møte med flere europamisjonærer i løpet av arrangementet.

Her er program for dagen:

• Storsamling kl. 11:00. Tale v/Svein Høysæther. Sang v/team fra Norkirken Nordhordland. Intervju med europamisjonærene Ole Magnus Breivold, Karianne og Kristian Lande. Misjonsoffer. Egen barnesamling for Kongebarna.
  • Mat og kaffi: Medbrakt grillmat og kaffimat. (Nistekurv med påsmurt dersom regnvær.)
  • Aktiviteter og leiker ute. Ta med småpenger til misjonsaktiviteter.
  • Fokus på Europamisjon: Seminar med Ole Magnus Breivold, Karianne og Kristian Lande og Mary Vorrath. Slutt kl. 15:30