Mette’s minnekonsert og minnefond til Moldova

Fredag 21. november kl. 19:00 blir det minnekonsert for Mette Hjelmeland i Manger kirke. Dette blir også startskuddet for Mettes minnefond i Moldova.

Det er familien til Mette, med Ove Hjelmeland i spissen, som inviterer til konsert. Variert program med bl.a. Radøy damekor, Sæbø barnekor, lokale solister, tidligere elever, allsang, diktlesning m.m. Alle er hjertelig velkommen!

I et informasjonsbrev til Norkirken om etableringen av Mettes minnefond til musikkopplæring for barn i Moldova, skriver Ove:

“Mette har gjennom heile livet sitt vore opptatt av å skape musikalske møteplassar for alle generasjonar. Born og Ungdom har likevel vore i ei særstilling i Mette sin musikalske kvardag.”

Hele brevet er vedlagt som pdf-fil, og her kan du lese mer om Mettes minnefond, og du finner også informasjon om kontonummeret som kan brukes til overføring av pengegaver til minnefondet.