Julegudstjeneste 24. desember

Ingen jul uten julens hovedperson, JESUS! Det er han vi feirer, og det er han vi fokuserer på når vi nå samles til fest og glede. Julens glade budskap om Frelseren vil på nytt samle oss til høytid. På julafta, onsdag 24. desember kl. 15:00, er du hjertelig velkommen til Norkirkens julegudstjeneste i Storstova på Nordhordland Folkehøgskule.

Gudstjenesten varer ca. en time, og vi legger vekt på et variert og familievennlig program for både store og små. Vi synger kjente og kjære julesanger, juleevangeliet blir lest og vi får høre solosang av Marie Vangen Iversen. Prest og søndagsskolekonsulent, Nils Arne Lavik, holder årets juleandakt, og Norkirkens egne sangere og musikere leder oss i fellessangen. Velkommen til store og små, alle som vil være med og feire sammen med oss! VARMT VELKOMMEN!

Nils Arne Lavik