FELLESSKAPSAMLING

Lørdag 2. september inviterer Normisjon, region Hordaland, til fellesskap-samling i Øvre Korskirkeallmenning 5, Bergen. Tid: kl. 10:00 — 14:00. Gerd Eli og Hallgeir Haaland blir med, sammen med Svein Høysæter. Tema er “Sterkere sammen!” Påmeldingsfrist er fredag 25. august.

Denne dagen skal handle om fellesskap. Her er du hjertelig velkommen om du er en del av et fellesskap, ønsker å starte opp et nytt fellesskap eller utvikle den sammenhengen du allerede er en del av. Dette er en gylden anledning til å treffe ekteparet Haaland og lære fra deres erfaringer. De har tidligere vært misjonærer i Bangladesh og skal snart ut igjen i tjeneste dit. Haaland har fellesskapserfaringer fra Bangladesh og fra Løvstakksiden menighet i Bergen som de vil dele.

Svein Høysæter fra regionen vil lede dagen og komme med innspill og utfordringer. Samlingen vil inneholde undervisning, samtaler, lovsang, forbønn og selvsagt noe å bite i.

Priser: Voksne: 150 kroner. Arbeidssøkende og studenter: 50 kroner.
Tema for samlingen er: Sterkere sammen
Gå ikke glipp av en sjelden mulighet!

Meld deg på via regionkontoret. Send mail til: region.hordaland@normisjon.no, så er du med! (Du kan gjerne trykke delta på arrangementet, men en mail teller som påmelding) Påmeldingsfrist er 25. august.

Vi sees der! Velkommen!