OPPSTART I AUGUST

Søndag 12. august starter vi opp haustprogrammet med GUDSTENESTE (G11) i Meland aktiv kl. 11:00.

Søndag 26. august inviterer vi til GUDSTENESTE (G17) på Nordhordland Folkehøgskule kl. 17:00. NB! Ta med påsmurt kveldsmat til KORGEFEST!

Gudstenesta (G17) på Nordhordland Folkehøgskule er altså kl. 17:00. Det blir lovsong, tale, utdeling av NT til 6. og 7. klasse og offer til Norkirken. Etter samlinga blir det KVELDSMAT. Her tar alle med seg litt påsmurt mat heimefrå, og gjerne ei kanne kaffi eller te, så deler vi og har korgefest. Vi vil også informere om “GJENG”, eit husfellesskap for born og unge i 4. — 8. klasse. Norunn Kvamme Bakkebø blir med oss på samlinga. Ho er ein av dei som står bak og har utforma “GJENG.”

Har du lyst å bli med i eit midre husfellesskap? Då har du muligheten til det hos oss i Norkirken. Ta kontakt på kontaktskjema på denne sida, og så vil vi kontakte deg og få deg med i ei gruppe som passer for deg:-)

VELKOMMEN til inspirerande og godt fellesskap i Norkirken!